8Q-MAD

Nadszedł ten czas, aby podnieść dumnie głowę i powiedzieć: bogaćmy się.

Już wiadomo, kto reklamuje matematykę

Ukazała się następna reklama reklamująca matematykę. Tym razem na ekranie jest napis interklasa.pl. To niewątpliwie duży krok do przodu.

Przypuszczam, że brak tej informacji w poprzedniej reklamie w zamierzeniu był po to aby zbudować zaciekawienie, zabieg znany z kampanii billboardowych. Moim skromnym zdaniem błąd, bo ludzie mają lepsze rzeczy do roboty niż szukanie sensu w spocie który przed chwilą przemknął po ekranie kiedy tata akurat był w łazience.

Ale to nie portal się reklamuje. To Centralna Komisja Egzaminacyjna obala stereotyp matematyki jako trudnego przedmiotu. Dlaczego w reklamie nie ma nic o CKE, a jest Interklasa? Tego nie wiem.

W drugiej odsłonie młoda, ładna i utalentowana dziewczyna (najmłodsza Polka, która samotnie opłynęła kulę ziemską, jeśli dobrze pamiętam) - następny plus - opowiada o tym, jak się oblicza, ile można spokojnie pospać solo w żaglówce. Wychodzi jej że kilka minut, ale niech tam.

Według CKE, kampania telewizyjna będzie kosztowała 20 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków z Unii Europejskiej. Wniosek? Jak dają, to brać. I wydać. Najważniejsze to wydać.

0 comments:

Post a Comment