8Q-MAD

Nadszedł ten czas, aby podnieść dumnie głowę i powiedzieć: bogaćmy się.

Pur - obietnica bez pokrycia


Bożena Dykiel i Pur - co by nie mówić, pasują do siebie
Jest nowa wersja reklamy płynu do mycia naczyń Pur, cały czas z Bożeną Dykiel i tym samym motywem przewodnim: że za 1 grosz można umyć 15 talerzy. To znaczy że formuła się sprawdza.

Ale ta wielka obietnica, jak ktoś w Ameryce powiedział - podstawa reklamy, tutaj jest bez pokrycia. Myję naczynia i miałem styczność z płynem Pur. W porównaniu do Ludwika, którego zwykle używam, jest dużo gorszy: butelka się gnie, płyn nieszczególnie pachniał i nieszczególnie mył, a na koniec dozownik się zatkał. Moim zdaniem produkt jest kiepski.

Reklama za to jest dobra. To wnętrze, przestronne i eleganckie... Ta biel obrusów... Ta radość przy stole... I jeszcze animacja pokazująca magnes dokładnie zbierający brud z czyszczonej powierzchni.

Numerem jeden na rynku płynów do mycia naczyń jest Ludwik. To pocieszające, bo Pur, numer dwa,  swoją pozycję zawdzięcza bardziej reklamie niż rzeczywistym zaletom.

0 comments:

Post a Comment