8Q-MAD

Nadszedł ten czas, aby podnieść dumnie głowę i powiedzieć: bogaćmy się.

Netia pany

Z lewej niemiecki rozgrywający, Tomas Kotman, z prawej Tomasz Kot.

David Ogilvy* uważał zmianę w preferencjach konsumenta co do marki za najlepszą miarę skuteczności reklamy telewizyjnej, ponieważ jest ona mocno skorelowana ze skłonnością do zakupu. Humor podał na pierwszym miejscu wśród cech pomagających w zmianach preferencji, zaznaczając jednocześnie, że bardzo niewielu copywriterów potrafi pisać zabawne reklamy. Nie jestem Alfą ani Romeą, ale uważam że w nowej kampanii Netii się udało.

Na witrynie www.internetsuperliga.pl (nie działa niestety w Operze) można stworzyć własnego piłkarza, a bardzo fajne spoty telewizyjne są na Youtube, polecam:

http://www.youtube.com/user/NetiaSuperLiga

* Jeśli nie wiesz kto to, a interesuje Cię reklama, to powinieneś się dowiedzieć.

0 comments:

Post a Comment